Tuesday, October 12, 2010

cheerithakuu yg hampir bangas . hahaa :)

  assalamualaikum :D

hallo fellas . how are you ? lm sua bha nda mg'update nhe blog kn . hahahaa . kinda busy with life bha . uisehh . by the way , im 2enty now . auww ! already old mhaa . hahahaa . nda sngka nhe kn . cepat sejaa ms e2 blalu . e2 tndanya , LIFE WAS TOO SHORT FOR US SO WE MUST APPRECIATE EVERY SECOND THAT WE HAVE . smile !


muka saya yg ceria d hari k'naikan umur saya . hahahaa



me and my sweet cake . sweet as me too lha kunu . hihii



hahaa . umi pn skrg nhe kaki action juaa . k'paingan kn mningu anak2x dia kaki action . hohoo . km mwarisinya dr abi 2 . hahahaa

and yeah ! nda taw mao ckp apa lek . hrp2x sumanya b'jln gan lancar lha . no more sadness . just a cheerful life for me . success in everything that we do . happily ever after without love . tieww . doakn yg baik2x seja tuk org yg kt syg ;)

hehee , lots of love from me to all readers

adios ! cheers !


No comments:

Post a Comment