Wednesday, June 8, 2011

I have someone that extremely dumb & never appreciate .

Evening :)

Nhe ari rusak mood aku gara gara SOMEONE tu yg budu , tolol , bangang , bengap &sumanya lha . Td pagi , awal awal pagi lek nhe , aku d kc kejut oleh c along (mmg siyalan lha jua aku rasakan sbb aku keja pagi wha . indaa shukup tidur saini) utk baca sebuah text ja . Text tu dtgnya dr SOMEONE yg stupid , salu kacau tidur org . Setelah aku baca baca , tetiba timbul pla satu perasaan dlm hatiku iaitu PERASAAN MARAH ! Ada ka patut tu SOMEONE tuduh aku yg nda nda . Nda ka shitt namanya tu . Padahal aku nda cari pasal pn gan dea . Diam diam pn sua aku . Heran jua lha knp dea smpi kirim text mcm tu . Aku kunun mangsa yg t'libat .

Arrghhhhhh ! Bikin tension !

Mao pla tegur tegur yg aku nhe L . Heii , kaw sedar ka kaw tu lek teruk perangai kaw ? Dasar pmpuan siyalan !

Dan hari nhe , aku mao ambik satu keputusan . Aku mao pindah dr bilik tu . Demi kebaikan bersamaa ~

Bad news , all of my sayangness is going back to TAWAU by TOMORROW :(

Inul , Dmas , Adek .

I'll gonna miss you all .

Walaupun kt nda dpt spend time ms kamurang d cni but im happy for seeing you'll everyday . Kamurang teda , kak en rasa sunyi balik ou :'( Betul betul sunyi :'(

Teda kawan kak en d cni :'(

C along ja oukie . Yg SOMEONE tu mcm babi babi ja . Benci !

Adios ! Cheers !

No comments:

Post a Comment