Monday, October 10, 2011

A D R E N A L I N .

Salam & night readers .

first word , TIRED ! dont know until when . em , mao cerr nhe . kemarin dan ari nhe aku mengalami dua situasi , SS dan GM . bgs aku cerr psl yg SS dulu k :)

SS - S T R E S S S U N D A Y . means , saya sangat mengalami stress yang teramat sangat time ahad kemarin . kuetioww betul dohh ! cerr dea acam nhe , kamurang taw lha bha kn . time time ahad nhe musti kenny tue busy tahap dewa dewi punya . jadi memandangkan kami nhe kekurangan staff (trepp ayat manager) servis km nhe pn agak kureng'ss lha . ada satu guest nhe , dea membawa satu gerombolan lori family dea nhe makan ctu . kira kira dalam 20 pack jua lha . jd durang nhe d kc lha d meja depan frontline tue . mulanya aku agak nda agree jua sebab bila durang duduk sna , kompom tempat tue akan jd pack gylaa . susah kami para server yang berjiwa mulia nhe mao lalu lalang . kira LALUAN UTAMA lha bha tue kunuu . kalo mao lalu pn , terpaksa sua mao limpas frontline . itu lagik satu hal . kn orang d frontline mao bwat keja . macam sempit nhe aku rasa . pffttt !

oukeyy back to the fvck guest , jadi durang nhe pn sibuk lha sua order ini dan itu apa kuetiow lha . time aku mao send durang punya makanan tue , time tue jua lha betebiat lagik mao d ambik order . yang c satu orang nhe cbuk jua betanya balik balik pasal aiskrim dea maka baru jua aku tingu order dea kna cucuk d frontline . bha jadi aku nhe pn menunjuk muka buruk sua lha . dalam hati memaki maki sua nhe . dasar lha bha manusia nda punya perasaan . nda ada tahap kesabaran yang unggul . apa celupp ? maka durang yang d frontline pn mmbwat muka manashh sua . teda bha yang melayan . rasamu lha sna . salah orang bha kaw mao betembirang . shit ! setakat makan d kenny rogers sua kaw mao bebangga bangga . duii apa lha sangat . ini baru penangan kenny rogers , blum lagik penangan rasa ria resort kn . luu bulih blah lha derkk -.- kaw teda kenny rogers tetap kaya mahh :D

E N D O F S S ~

G M - G L O O M Y M O N D A Y . yang bermaksud pagiku yanga mendung sampai petang walaupun petang cerah sua . hehee . tadi pagi kn , aku lambat bangun . aku pun nda taw kenapa . bila aku tebangun ja , aku tingu jam 7.25am . nhaa apa lagik , mandi dua gayung lha jawabnya hahahahahahaa ! barusan joo . monok monok theo aku kc bgn . manashh kali dea . ahh om tidak peduli ! (trademark theo) . tiba ja km d area 1B sna , alalalalaa ~ langit menangis lha plaa awal awal pagii . nasib nda lebat . trep lha aku nhe belambat lambat g kelas . matciam teda mood sua kena kc terbang angin time d teluk likas td . huhuhuii ~ smpi kelas pn dalam jam 8.25am gituu . sukurr lha cigu teda yang kuar kuar . chelamat jua aku . hehee . afher a half an hour , trus kena umum yg ari nhe ada test 4 modul . wadapakkkk !! bikin gua tambah stress lha plaa dohh . heii -.- lagik lha mood aku hilang . sua lha aku ngantuk . teda study lagik semalam . hmm sabo je lha . nhe pn men antaman paradigma ja lha . jawapan yang sesuai , MENIRU . huahuahuaa ! chantekk . time rest pn , aku bwat peta ja lha . mao redeem yg semalam punya hehee .

E N D O F G M ~

jadi itu ja yang aku mao cercerr pada saat dan ketika ini . uisesehh . setelah mengalami adrenalin yang sedikit kacau pada dua ari nhe , aku harap bisuk adrenalin tue back to normal lha :) bye ! adios cheers !

P/S : layan Nicky Minaj - superbass . good night :)

No comments:

Post a Comment