Tuesday, October 11, 2011

seseorang itu .

salam peeps :)

saat ini , diriku mc lagi berada d dalam kelas . kebuhsanan tersangat lha membunuh . huff ! nasib tadi ujian 2 tugasan ja , law nda matik tetidur tidur aku dalam kelas . hahahahaa ! dasar pemalas ! kalo online lama lama sampai mao tekeluar biji mata tahan plaa kaw yine ;) kompom lhaaaa . kuikuikuii ~

bha berbalik kepada entri , aku sebenarnya ada nda puas hati sama hamba Allah nhe . bagi aku kadang kadang dea punya perangai nhe betul betul plastik ou sampaikan aku nda taw apa perangai dea yang betul betul . heran jua aku -.-
kita back to a years ago punya stury lha kn , itu pempuan kwn satu kolej ex aku . aku nhe pn kira oukeyy ja lha bekawan sama dea . teda masalah jua . dalam fb pn oukeyy ja nhe . bila tiba ja masa aku gaduh gan ex aku tue , aku sakit hati pn ada jua . mao menampar pn ada jua meningu kumin dea terhadap kebergaduhan kami tue . seolah olah matciam aku ja orang yang bersalah ou . aku pn nda taw jua apa cerr ex aku tue bawa sama durang sampai yakin betul durang nhe yang aku lha orang yang bersalah . siyalan bha . aku diam diam ja time tue maka masa tue aku bkn break pn gan ex aku tue . just gaduh ja . durang polaa yang belebih lebih support sna . sungguh supportive lha kamurang nhe !!

after kami punya break yang betul jadi , dea plaa yang kc calm down aku padahal aku mc ingat lagi ayat dea tue . aku simpan ja dalam hati . aku eyakan ja apa yang dea cakap . malas sua akau mao layan .bikin panashh huhh !!

nda lama lepas tue , dea remove plaa aku dr fbnya . eh ehh , aku nda kesah jua tapi aku heran . teteda nhe aku bwat apa apa sama dea . ketara lha bha buruk betul perangai kn . sowt sowt nhe . memilih kawan kunuu . huhukk . kaw pikir kaw hebat ?? asswipe . waa tia shishaaa bhaa . ada kawan dalam baju matciam kaw lagi lha shandey kehidupan . ari nhe kaw guna topeng lain , bisuk kaw guna topeng lain , lusa tecabut sua kulit muka kaw . hahahahahaa . kesian dehh loee girl ~

luaran cantik tapi akhlak matciam kambing punya bauk . apa lha tuee ?? luu pikir lha sendiri yaa . aku nda nda jua sempurna tapi sekurang kurangnya aku nda buruk perangai matciam kaw . biawak parit . bha nhe ja aku mao cakap nhe ari . rasa mao jd sleeping ugly plaa . huahuaa :) adios cheers !

:: harap harap teda test nanti petang . hehee ::

No comments:

Post a Comment