Friday, September 16, 2011

16 SEPTEMBER .

Assalamualaikum wahaii penduduk sekalian alam ~

First of all , SELAMAT HARI MALAYSIA TO ALL MALAYSIAN nda kira melayu kaa cina kaa india kaa dusun kaa jawaa kaa . We all malaysian kn . So jgn gdh gdh yaa . Jgn mao bom sna bom cni smpi tanah kita suma blubang lubang . Bukan ja tanah yg blubang , muka kt pn turut blubang lubang jua akibat kna lempar bom . Hehehehe . So , we should be greatful cuz living in this peaceful country right ! :)

Back to cer cerr , nhe ari aku nda keja walaupun triple . Bkn nda d kc keja tp aku MALAS ! Malas sm keadaan KENNY yg berselerak tuu . Pigi keja pn pening , nda keja pn pening . Last last nda taw mao bwat apa . Jd budu buduu gtu ja lha . Hmm =.=

The next planner , pagi pagi lek c Paijal Isir texting aku & serta merta otakku ligat berpikir , aku mao g BEAUFORT bha jmpa abah sm mama ! Stlh adegan paksa mmaksa blaku d antara km , akhirnya c paijal pn mgalah dan mao bw km g sna .

So , its showtime !! Cuti nhe hari INSYAALLAH nda sia sia pnya . Akan d isi gan kgumbiraan lha jua . Mao g beraya nhe . Ahahahahaa . Mc lek dlm mood raya bha kn . Apaa gua kesahhh ?!!

Dan itu seja mao ckp . Sbnrnya aku nda taw mao ckp apa . Ayat pn mc hambur hambur lek . Bingung mao ckp apa . Will make new improvement jua nnt . Wait for that yahh .

Adios ! Cheers ~

No comments:

Post a Comment